Online workshop Papier Mache

Mijn naam is Joke Heesters. 

 

Graag wil ik je kennis laten maken met mijn allergrootste passie. Het werken met Papier maché is een heerlijke bezigheid waarin ik al mijn creativiteit kwijt kan. Het is zo leuk om elke keer weer een nieuw karakter geboren zien te worden onder mijn handen.

 

Op mijn website Joke’s Papier Mache kun je mijn werk bekijken.



Zelf een wintertafereel maken

Lijkt het je leuk om zelf ook eens aan de slag te gaan met Papier Maché?

 

Dan is hier de mogelijkheid om ermee te gaan beginnen.

 

Geregeld werd me gevraagd of ik ook workshops wou geven.

Wegens ziekte van mijn man is dit niet mogelijk, zodoende had ik bedacht om een Online workshop

Papier Mache samen te stellen.

Dit is de inhoud die aan bod komt en bestaat uit 9 x PDF- bestanden;

Online workshop Papier Mache

 

 

In een uitgebreide beschrijving met tekst en foto’s leer je hoe je zelf een beeld maakt met papier-mache -klei .

Ook leer je hoe je zelf papier mache -klei moet maken. Verder veel verwijzingen naar video's waar je wat van kunt leren of inspiratie op kunt doen.

Deze workshop is voor beginners en online te verkrijgen tegen een kleine vergoeding van € 12,50

Je krijgt de workshop via je email-adres toegestuurd.

 

Wanneer je interesse hebt mail me dan en ik stuur je mijn gegevens. jokeheesters@chello.nl

 

Zie ook onze andere artikelen over gezellige Dagtrips en leuke Evenementen!

 

Voor leuke vakantiereizen kijk hier!

 

Online workshop Papier Mache

Reactie schrijven

Commentaren: 0