Vogels voeren

High tea voor de vogels

Voor de vogels kan je cupecakes en taartjes met vogelvoer maken. Een leuke bezigheid en de vogels zullen er je dankbaar voor zijn!

De vormen heb ik gekocht bij de Xenos en het vet dat ik gebruik is nieuw frituurvet. (geen oud gebruiken)
Dit smelt ik en giet het uit over de vormen.

 

Vervolgens wat vogelzaad erdoor en laten stollen.

Vergeet ook niet bij vriezend weer wat water neer te zetten.

Geef gewoon zuiver water en zet dat op een windvrije, beschutte plaats. (Geen zout!)

Bedekt de waterbak met wat gaas zodat de vogels geen bad kunnen nemen! De veren zou dan kunnen bevriezen en dat moeten we zien te voorkomen!



De vormen heb ik gekocht bij de Xenos en het vet dat ik gebruik is nieuw frituurvet (geen oud gebruiken)

 

Het frituurvet smelt ik en giet het uit over de vormen.


Vogels voeren

Reactie schrijven

Commentaren: 0