Zelf een krans voor aan de deur maken

Leuk voor Koninginnedag of als voetbalkrans bij een EK of WK.

Hier nog een last minute knutsel.

De inzender van deze knutsel maakt weer kans op twee van de vele vrijkaarten die wij tot onze beschikking hebben voor een of andere beurs of fair die op onze site staan!

Wilt u ook in aanmerking komen voor twee vrijkaarten, stuur dan ook een leuk verhaal over uw hobby op vergezeld van meerdere foto's en ook u komt dan in aanmerking voor deze actie! Wij krijgen meerdere gratis kaarten tot onze beschikking dus de kans is wel zeer groot dat u gratis naar een beurs kunt!


Je hebt nodig
Ring van stro of piepschuim
Rol boterhamzakjes of vuilniszakjes ( verkrijgbaar in lila ,groen, blauw en wit zie action)
Spuitbus oranjeverf
Plaatjes van internet
Eventueel verlichting en vlinderversiering


Het is heel simpel te maken.
Voor de strokrans gebruik je vuilnis zakjes die je er omheen knoopt en op 4 a 5 cm van de knoop afknipt.
Je pluist ze open en vervolgens bind je het volgende zakje eromheen.
Zo ga je door tot de krans vol zit met een leuk resultaat.
De lila krans heb ik nog versiert met wat vlindertjes.

Voor de piepschuimkrans heb ik boterhamzakjes gebruikt waar ik de onderkant open heb geknipt, deze knoop je er vervolgens omheen .
Deze hoeven verder niet afgeknipt worden omdat ze al op lengte zijn.

Ik heb op de witte krans wat verlichting gemaakt wat een leuk effect geeft.
Je kan het verlichting snoer ook mee vlechten maar let wel wat voor verlichting waarvan de lampjes niet te heet worden bijvoorbeeld led verlichting.

De oranje krans is gewoon een witte boterhamzakjeskrans die ik oranje heb gespoten, want oranje vuilniszakjes heb ik nog niet kunnen ontdekken. Mogelijk wel als de oranje gekte weer uitbreekt bij goed presteren van "onze elf" bij de EK 2012!

Van internet een leuk plaatje geprint (kroon en voetballeeuw) en deze kan je erachter plakken eventueel geplastificeerd zodat het tegen de regen kan.

graag doe ik weer mee voor de Voorjaarsfair Olmenhorst of Libelle zomerweek
Met dank aan Diana

 

Zie ook onze andere artikelen over gezellige Dagtrips en leuke Evenementen!

Voor leuke vakantiereizen kijk hier!

Zelf een krans voor aan de deur maken

Reactie schrijven

Commentaren: 0